Vackra badrum

Har en hel del bilder i min badrumsinspirationsmapp, och de är ganska lika varann. Jag gillar platsbyggda skåp och gillar not so much de färdiga badrumsmöbler som finns att köpa. Nu när jag tittade igenom bilderna i dag slog det mig att nästan allt går att bygga själv med köksinredning t ex från IKEA. Det är bara fantasin som sätter gränserna. Titta på nedanstående bilder, det är ju bara bänk- och väggskåp med lite vitrinskåpsdörrar och snygga golvsockar, eller hur? :-)

Skärmavbild 2013-05-02 kl. 09.15.16

Från Houzz

Skärmavbild 2013-05-02 kl. 09.24.41

Från The Sky is the Limit

Skärmavbild 2013-05-02 kl. 09.25.18

Från Daniel Contelmo Architects

Skärmavbild 2013-05-02 kl. 09.25.43

Fint och ombonat med mörka väggar till ljus inredning. Från Judith Balis Interior.

Vi har precis gjort om vårt badrum och jag gillar det verkligen. Men bra idéer kommer hela tiden, så jag fortsätter drömma om nästa projekt…

IMG_7444

IMG_5055

Kommentera

