Fortsättning verandatak

Efter att ha surfat runt och inspirationsletat i alla tänkbara medier men ändå inte kunnat sluta tänka på min absoluta favoritaltan som jag såg i ett reportage i Vakre Hjem & Interiør för två år sedan lutar det åt att vi skippar pergolalösningen och gör ett tak. Copy & paste alltså. Jag inser ju fördelarna med att ha ett tak då det går att inreda med detaljer som inte måste bäras ut och in vid regn. Klarplast blir det – så att vi inte går miste om nåt ljus inne.

Söta Ann-Louise på Hjärterum i Borås som är den avundsvärda ägaren till den fantastiska verandan skickade mig bilder och lite bakgrund till hur hon gjort hos sig. Ärligt – är det inte det finaste ni sett?

Bild

http://www.hjarterum.net/

http://hjarterumdesignointerior.blogspot.se/2011/06/min-uteplats.html

Kommentera

