Det blåvita…

toalett

Vår WC / duschrum på nedre plan är den enda yta i huset vi inte gjort nåt åt sen vi flyttade in. Jo, vi rev ut en duschdörr som inte kändes så fräsch och ersatte den med ett vanligt draperi… Det som grämer mig mest är det blåvita kaklet med den lilla bården som inte matchar resten av huset någonstans. Men vi vill inte göra nåt åt det där just nu, så jag pysslar med det som går istället.

Idag ställde jag in mitt Blocket-fyndade slagbord som jag målat svart och skavt av lite under de senaste dagarna och piffade till det med korgar och lite glasburkar. Och tja, det blev åtminstone nåt nytt ;-) Ska införskaffa ett helvitt duschdraperi bara, sen får det vara klart.

Kommentera

