Ger efter för koppar

Okej, okej. Jag ger mig då.

Jag är en silver-tjej. Min förlovnings- och vigselring är i vitguld och alla inredningsdetaljer jag äger är i silver om de är i metall. Men nu råkar det ju vara så att hösten i särklass största fluga är guld och koppar….

Så jag har givit efter för trycket och var tvungen och testa det här med gyllene nyanser. Jag köpte två ljusassietter i bankad koppar. Och de är helt ok. Fast jag sneglar ändå på dem då och då och undrar vad de gör på mitt köksbord.

130921_1

IMG_9003

Har precis avslutat en leverans på ett stylinguppdrag som syns i bakgrunden.

Skärmavbild 2013-09-20 kl. 14.47.02

I kombo med den här urfina vasen från Zara Home blir det kanske inte så tokigt ändå det här med guld? *Registrerar mig på http://www.zarahome.com/ på en gång*

Kommentera

