Helt galet!

Nog för att jag försöker hålla en röd tråd i inredning här hemma, men jag känner ju ibland att jag skulle vilja göra nåt heeeelt annat och frossa loss i galna färger och österländsk flärd, eller exakta motsatsen; vitt, vitt, vitt och stram estetik. Det stannar dock vid tanken, men lockelsen finns ju ändå.

Kanske är det därför jag fullkomligt avgudar Hotell Dorsia i Göteborg som är helt så där mustigt, galet inrett att man inte kan motstå att älska det! Där vill jag gärna bo nästa gång jag besöker västkusten :-)

DH_WEB_Fasad_02

DH_GALLERI_Public_02

DH_GALLERI_Rooms_01

DH_GALLERI_Rooms_04

DH_Nologo_1600px_14

Kommentera

