The Lodge

När jag ändå är inne på hotelltemat vill jag passa på att tipsa om The Lodge – ett hotell som ser ut att ligga mitt i Aspen, Colorado, eller på kusten i Maine. Men det ligger högst uppe på Romleåsen, mitt i vackra Skåne.

Jag antar att ni som hänger med mig här är intresserade av samma inredningsstil som jag, så mitt get-away-for-a-weekend-tips till er måste bli detta.

Titta och njut ;-)

extra2_bildspel

extra3_brasa_bildspl

jpeg

MG_5001-Edit

MG_5012-Edit

MG_9015-Edit

MG_9056-Edit

MG_9071-Edit

MG_9294-Edit

MG_9406-Edit

Kommentera

