Måla eller inte måla?

I brist på annat att göra en lördagskväll ;-) sitter jag och grunnar på om jag ska ta och måla om köpmandisken vi har i hallen. Från vit till lite avskavd svart?

Jag försöker ju skala av ”Coastal living” känslan här hemma och en del i det jobbet är att ta bort lite av det vita och ersätta det med mörka träslag.  Jag tror att det skulle bli riktigt snyggt – vad tror ni?

byra

6 reaktioner på ”Måla eller inte måla?

  1. Hej jag tycker den är fin nu med men förstår hur du tänker dig och den skulle vara snygg i skavd svart med =) Skulle passa in med stolsbenen lite mer.
    Tack för en fin blogg förresten, massor med tips och fina bilder på ett fint hem.
    Ha en fin dag.
    Mvh Veronica.

    1. Hej – jag håller med dig; den skulle matcha stolen alldeles toppen då! Blir nog till att ta fram målarpenseln.

      Vad roligt att du tycker om bloggen – jag blir lika glad varje gång det är nån som blir inspirerad av samma saker som jag :-)

      / Lina

  2. Hej! Jag tycker den är fin som den är, men skulle nog bli läcker i svart, ungefär som skåpet York från Mio. Lycka till med måleriet! :-)

    1. Hej, och tack för din kommentar! Ja, jag tror också att den kan bli fin i svart. Och eftersom jag har Yorks Matbord och TV-bänk alldeles intill borde det ju matcha alldeles perfekt :-)

      1. Jaha! Det hade ha inte sett på dina bilder. :-) Ja, men då så – fram med pensel och svart färg på direkten! Det kommer att bli kanonfint!

  3. Hej!

    Jag bara måste fråga vart klockan kommer ifrån och eventuellt vart jag kan få tag i den? :)

    Mvh Robin

Kommentera

