Skarpt läge, äntligen!

Inför dagens inköpsrunda då advent ska förberedas ordentligt har jag följande bilder med mig som inspiration. Jag ska försöka hinna ta lite bilder på hur det ser ut här hemma senare i dag när några av grejerna är på plats. Innan det blir för mörkt – bilderna blir ju såååå tråkiga!

Nån som tjuvstartar med att tända upp adventsbelysningen i dag, förresten? Jag vet inte om jag kan hålla mig till nästa vecka!

Ha en bra söndag!

annettewillemine_styleroom

Fin adventslåda från Anette Willemine

Hjärterum -79

Hj_rterum_85 (1)

Hjärterum -80

Inspirerande från Hjärterum.

lene_bjerre

lene_bjerre2

Vackert och elegant från Lene Bjerre

P.S – jag håller på och testar ett nytt tema på bloggen. Som Sandra så klokt påpekade blev det många klick med det gamla temat (när man inte kunde scrolla sig igenom inläggen på startsidan), och därför tänkte jag testa ett annat. Men nu när det är på plats blir ju effekten precis densamma (om man vill använda den fina bildkarusellen i top på inläggen, vilken var anledningen till att jag valde det här temat…). Jag hoppas ni har överseende för lite testkörningar ett tag tills jag hittar nåt som funkar bra!

Kommentera

