Känslan jag söker

Bloggarna i dessa tider svämmar naturligtvis över av vackra julinspirationsbilder. Tine K, bland annat, är som vanligt väl representerad med underbart vackra, avskalade och rent stylade bilder. Jag sitter och suckar över dessa bilder dagarna i ända, tills jag kommer på att vårt hem faktiskt inte är inrett på det viset när det inte är jul, så varför ska jag plötsligt byta stil nu?

Så nu tog jag mig i kragen och letade rätt på några bilder som matchar vår inredning och som spinner på temat ”ski lodge möter coastal living” – det är ju vad jag strävar efter alla andra dagar, så varför inte även i jultider :-)

Dessa bilder må vara amerikanska, men jag gillar verkligen att de håller sig till naturmaterial och naturfärger. Inte en enda färgad kula eller kulört lykta någonstans. Kottar, granris, horn och trä – det är mitt tema den här julen.

29

19

15

11

img10l

Samtliga bilder från PotteryBarn

One Comment

  1. Hej och tack för kommentaren, skall genast börja leta bord, du har helt rätt, det är mer chabby- det var det huset vi kom från (cafyr på syleroom) men ny ska vi glida in i mer ocean livning style. Förresten, tack för länken ;)
    underbara bilder du delar med dig, så härlig inspiration.
    Kramis

    Svara

Kommentera

