Restoration Hardware

Ni är säkert fler där ute som redan upptäckt Restoration Hardware, men jag som inte hittat dit förut har precis fått mig en ordentlig aha-upplevelse. Vilken dröm! Det är ju där alla mina möbler finns, men tyvärr skeppar de inte internationellt…

Ni vet att jag är Artwoods största fan, men nog är det lätt att ana varifrån deras inspiration kommer? Eller är det tvärtom?

sp13_046_petite_sc_sofa_lr

sp13_200_maxwell_uph_lr

sp13_090_salvg_trestle_rect_dn

sp13_156_printmakers_desk_ofc

sp13_278_collins_leather_lr

Lika som bär?

desk2

lamp lamp2 paddlar urna

table

artwood_elmwood

sp13_154_shutter_entry_lr

3 Comments

  1. Och jag blir så imponerad av att du ser alla detaljer och kan plocka in dessa i ditt eget hem. DET tycker jag är så svårt. Tycker det är fint på bild men sen tar det stopp. Uppskattar därför bilder från hem, då det blir lättare att försöka tänka in i sitt eget.
    Fina hälsningar
    Annika

    Svara

  2. Jag skrev just ett inlägg på min blogg om dessa två företag! Antar att vi båda gjort den jämförelsen. Jag bara ÄLSKAR både RH och Artwood.
    Tack för inlägget! :)

    Svara

Kommentera

