Vår med Lexington

Lexington har lanserat sin vårkollektion ”Summer in the Hamptons”. En fräsch och smultronfärgad kollektion med inslag av det klassiska blåa. Våren känns långt borta nu, men tänk när det är dags att få bädda med blommiga sängkläder och sätta upp vita, genomskinliga gardiner igen!

Titta på hela katalogen här » 

Skärmavbild 2014-01-25 kl. 17.19.45

Skärmavbild 2014-01-25 kl. 17.20.08

Skärmavbild 2014-01-25 kl. 17.20.38 Skärmavbild 2014-01-25 kl. 17.21.23

Tipstack till Stockholm-vitt!

3 Comments

  1. Ja, visst är det jättehärliga bilder. Man längtar efter mildare klimat! De är duktiga på att göra fina bilder och koncept, Lexington!
    Trevlig helg!

    Svara

  2. Hej Lina!
    Sitter här och surfar runt i din blogg för att få inspiration för du har det så fint, som jag skrivit förr :-). Fast nu har jag en undran om bloggens upplägg. Upplever det lite ”omständigt”. Det är någon ändring. Om jag t.ex vill se ”hemma hos oss” måste jag gå in i varje inlägg, inte läsa i rullande ordning, om du förstår vad jag menar. Nu måste man gå tillbaka och klicka nytt.
    Var bara nyfiken på om det ska vara så eller om jag gör något tokigt.

    Ha en fin lördagskväll och ja, snart är det vååååår!
    Annika

    Svara

    1. Hejsan, du har absolut rätt. Det är helt och hållet mitt fel eftersom jag testat runt med lite olika utseendeteman här på bloggen. I varje tema finns det olika features man kan lägga till, och dessa blir inte alltid så lyckade när man byter tema igen sen.

      I det här fallet bottnar det i att jag har valt ut särskilda bilder för att säkerställa att det var just den bilden jag valde som skulle visas i en översikt, men i det nuvarande temat blir det som du sa; man måste klicka sig in för att läsa vidare. För en del är det nog också en taktisk sak att använda, eftersom antalet klick i bloggstatistiken ökar markant ;-)

      Jag har länge tänkt att jag ska gå tillbaka i tiden och ta bort alla de utvalda bilderna, men än har inte tiden att göra det infunnit sig :-P

      Lovar att bättra mig och rätta till det så att ni som kommer hit får en trevligare upplevelse! Tusen tack för att du läser!

      Svara

Kommentera

