Alla hjärtans dag = bröllopsdag

Glad alla hjärtans dag på er! Hoppas ni har möjlighet att fira med dem ni älskar mest.

Jag och bästa maken firar tennbröllopsdag i dag (10 år) och det firar vi med att checka in på hotell i kungliga hufvudstaden för att ägna oss åt varann, lite god mat och kanske något museum. Vi har sagt att vi ska hålla oss ifrån shopping, men jag kan ju inte lämna Stockholm utan att ha besökt några inredningsbutiker ;-)

Zara Home, Newport, Slettvoll och Granit är några butiker jag längtat länge efter. Och så nyöppnade Leila’s General Store, förstås. Men i övrigt är jag usel på fina butiker i Stockholm – har ni några tips på vad man absolut inte får missa? Jag hoppas ni kan slänga in några guldkorn som förgyller min dag ännu mer!

Tills vidare; ha det toppen!

weddingday

10 år sen and still going strong!

Kommentera

