Badrumspiff

Under vår vistelse i Stockholm gick vi kors och tvärs i centrum – gata upp och gata ner. Jag älskar att strosa omkring i Stockholm, men fötterna tar ju stryk… Eftersom min fåfänga uppenbarligen hade tagit över förnuftet i helgen trippade jag fram i högklackade stövlar, så jag fick ju definitivt skylla mig själv när det blev dags att köpa skavsårsplåster.

Men  visst hann vi med lite inredning. Alla de jag nämnde tidigare; Zara HomeSlettvollNewportLeila’s General Store och flera butiker vi snubblade över på vägen. Jag sög åt mig inspiration och passade på att titta live på sådant jag sett i katalogerna och några smågrejer till badrummen fick följa med oss hem.

140216_2

140216_1

På Zara Home köpte vi lite doftpinnar, handcréme och tvål. Uppe på Newport på NK hittade vi en lite rottingbricka som passade perfekt att ställa dem i.

140216_3

140216_4

På Newport hittade vi även trälådan som passade så bra till pumptvålen och handcrémen från Lilla Bruket och skrubborsten från House Doctor.

2 Comments

  1. Hej!
    Älskar din blogg å ditt vackra hem! Tack för all inspo… Vart är den vackra spegeln i badrummet i från?!

    Kram Helena

    Svara

Kommentera

