In med sommaren

God söndag på er!

Om jag inte går ut och känner de bitande vindarna och om jag låtsas inte se spåren efter snön som föll natten till i går utan bara tittar till solen som väller in genom fönstren så kan jag inbilla mig att det är vår. Därför har jag tagit in årorna som min snälla mamma hämtade ute i stugan åt mig, som jag tänkte att jag skulle avvakta med till våren. De fann snabbt sin plats i ett hörn och nu ska jag tvätta de vita vårgardinerna så att de är redo att sättas upp när lusten faller på.

Nu är det dags för lunch sen ska jag fotografera möbler som ska säljas på Blocket. Jag tycker det är lite drygt att sälja grejer där, men det är ju så skönt att bli av med saker som inte längre passar in – då kan man ju ställa dit nåt nytt ;-)

140316_1

140316_3

140316_2

140316_4

5 Comments

  1. Urfina åror! Tänkte på matbordet, är det inte Martinsen eller Artwood som har ett liknande (benen). Heimsverden bloggen köpte ett sånt till sitt hus som de bygger nu. Urfint!

    Svara

Kommentera

