Utesäsong coming up!

Att kastas mellan 14 grader varmt och sol och  nästa dag minusgrader och en decimeter nysnö gör åtminstone mig lite skeptisk till att ropa hej till våren så där på allvar än. Men i möbelbranschen är det utesäsongsdax nu, oavsett väder.

Min högsta önskan just är att Restoration Hardware skulle börja frakta sina grejer internationellt. Titta bara på möblerna och dekorationerna nedan. Matborden, till exempel, har jag högt upp på min önskelista för inomhusbruk och jag älskar det faktum att lika fina bord finns i utomhusutförande! Jag gillar verkligen utemöbler som inte ser ut som typiska utemöbler.

cat2440055

prod2480333

Samma sak med dekorationer – jag vill inreda min uteplats på samma sätt som jag gör med mina rum inomhus. Urnan och faten skulle jag definitivt ta in på vintern. Så fina!

prod2480275

prod1673126

Och vilken fröjd med utomhusbelysning som skulle passa in i vilket vardagsrum som helst.

cat560011-od12

Lite ursnygga krukor skadar ju aldrig. Ska det vara så svårt att hitta nåt liknande i Sverige?

prod1676387

prod1676379

5 Comments

  1. Hej! Först vill jag tacka för all inspiration du bjuder på. Som jag förstår det så ska man kunna registrera en adress via Shop USA eller liknade webbsidor och på sådant sätt få saker levererade hit till Sverige. Man ska dock vara uppmärksam på elartiklar som kan ha andra ”ström-specar” än vad vi har i Sverige. :)

    Svara

  2. Hej! kanonfin blogg helt i min smak! Mycket härlig inspiration! Här kommer jag hänga en del:) Hittade dig genom Den Vita Drömgården.
    Hälsningar Jennie

    Svara

Kommentera

