Fredagslyx

Hej där ute, hoppas ni har en lika underbart solig fredag som vi har här! Snön har försvunnit i ett ögonblink och solen har gassat hela dagen. Helst vill jag kasta mig i bilen och åka och köpa en massa blommor att plantera i de nakna krukorna utomhus, men det är nog säkrast att vänta någon dag till…

Lyx blir det här inne i stället. I veckan har jag löst in ett presentkort vi fick i julklapp och med mig hem kom ett kuvertlakan från Mille Notti. Som jag har suktat efter det! Vi hade ett dubbellakan från dem för något år sen och det lyckades vi till slut nöta hål i eftersom vi tvättade det, torktumlade det och bäddade om med det samma dag då det är gudomligt skönt att sova på!

Och nu har vi alltså äntligen ett nytt. In i tvättmaskinen så ska jag bädda med det i kväll! Prasslet av nya sängkläder är en underskattad lyx, tycker ni inte?

140321
810x540_Avantibed
Bild från MilleNotti.com

Kommentera

