Swedish style i Chicago

God morgon!

I går dök den här bilden upp i mitt Pinterestflöde och jag dök direkt in på ursprungssidan  Leo Designs Chicago för att titta på mer. Och jösses, vad mycket fina bilder det fanns att beskåda…

LD_3848Janssen_FamilyRm_adamjablonski_F46

LD_3848Jansen_Kit_adamjablonski_F1

Jag hade tänkt lägga upp bilderna från lägenheten ovan ända tills jag hittade deras portfolio och såg rubriken ”Swedish”. Intressant! Det visade sig vara väldigt mycket fint där, även om jag fick analysera rätt hårt för att hitta vad som är så ”Swedish” med det hela. Så här ser alltså en svensk-stylad lägenhet ut genom amerikanska ögon. Är det månne det ljusa furubordet och trappstegen på sista bilden som representerar det svenska?

56

10

111

71

4 Comments

Kommentera

