I’m busy, busy, busy…

…med en himla massa grejer just nu, det är därför det är lite tunt med inlägg här för tillfället.

Förutom att det är väldigt, väldigt körigt på jobbet och massor av aktiviteter hemma med barnen så river vi vår altan för att kunna bygga upp nya taket vilket innebär kaos på tomten och mitt i alltihop gick jag och blev finalist i en inredningstävling.

Det är Styleroom som i samarbete med RomanticSweden.se utlyste en tävling för ett tag sen och det där lät ju som en kul idé. När jag fick beskedet om att det var dags för final visade det sig att hela rummet som ska inredas ska vara klart nästa lördag och under den här tiden är jag upptagen varje kväll utom två. Jippi… :-)

Så på tre dagar ska ett fult, gult, intetsägande hotellrum förvandlas till nåt snyggt. Med en budget på 5000 kr. Vet ni hur lite 5000 kr faktiskt räcker till när man börjar på noll? Spännande blir det åtminstone!

Nu vet ni var ni har mig de närmaste dagarna – over and out!

140606

I rivningsfasen – det är alltid drygt innan man kan börja bygga upp igen…

2 Comments

  1. Men vilken kul tävling! 5000 kr räcker inte långt men jag är övertygad om att just du går segrande ur den tävlingen med tanke på din känsla för att förvandla billiga saker samt så klart din fantastiska smak för inredning/ Ser fram emot att höra mer Johanna

    Svara

  2. Det låter som att du har fullt upp, minst sagt! Stort lycka till med tävlingen! Ska bli spännande att se ditt resultat! Du har så bra smak så det kommer säkert att bli kanonfint!

    Svara

Kommentera

