Jotex goes New England

Jag hamnar ofta på oväntade ställen när jag strösurfar. I dag tog en vanlig sökning på New England mig till Jotex där jag inte brukar leta inspiration i vanliga fall, men här tycker jag att de har lyckats fint med stylingen.

Vid en närmare titt på sortimentet är det en hel del vita möbler med korslagda gavlar vilket jag tycker kan bli lite mycket på kusttemat, men det finns en hel del russin att plocka ur kakan om man vill balansera upp det vita och gå lite mer mot ”rustic” ;-)

1401_bildspel_ne_1c

91-9790b

97-1021

92-1447b

92-1450b

97-1049

 

One Comment

  1. Ja, tänk att jag har gått ca tre fjärdedelar av mitt liv och trott att Jotex bara var för tanter!

    Är det Jotex som har förändrats, eller kan det vara jag?

    Svara

Kommentera

