Beach house inspo

Känner ni det? Att sommaren går mot sitt slut? Trots värmen har jag den känslan nu när kvällarna blir mörkare, det är fuktigt ute på mornarna och frysdiskarna fylls med kräftor.

Därför passar jag på att bjuda er på en sista sommarinspiration från mitt Coastal Living bibliotek på Pinterest. Om några veckor övergår jag till Rustic Chic här hemma igen när det blåvita byts ut mot jordfärger, plädarna plockas fram och ljuslyktorna fylls på med nya blockljus.

140808_1 140808_2 140808_3

I don’t like the feeling that the summer is slowly ending, but never the less it is there. The nights here in Sweden are getting dark again and the air is ”cleaner”, the winds are not as warm as only a week ago.

So here is the last summer inspiration from me this year, from my Coastal Living library at Pinterest. In a few weeks I will replace the blue and white at our house with earth tones, bring out the warm blankets and prepare the lanterns with candles.

 

3 Comments

  1. så sant så, men vi har augusti ut minst hoppas jag. De lovar ju även brittsommar. Vi får se. Hoppas iaf att du haft det skönt i sommar och att ni fått lata er i den nya porchen :-)

    Svara

Kommentera

