Lägg av, vad snyggt!

Artwood har släppt sin höstkatalog och jag tror jag smäller av vad fin den är! Efter att ha tittat igenom den har jag inga problem med att säga hej då till sommaren och vräka på med päls, flanell, ylle och mörk sammet.

Det blir ett kort inlägg, detta – jag måste bläddra igenom katalogen några gånger till innan jag går och lägger mig ;-)

artwood_5

artwood_1 artwood_2 artwood_3 artwood_4 Artwood just released their autumn catalogue. I can’t get over how beautiful the styling is!

En reaktion på ”Lägg av, vad snyggt!

  1. Så snyggt jag blir hänförd jag med! :) Så läckra miljöer och vacker inspiration! Har varit på Formex mässan i veckan och imorgon åker jag dit igen! Trevlig kväll! & njut av ännu mer läsning & god natt! /Jenny/Jb Home

Kommentera

