Slettvoll hösten 2014

Hejsan,

jag är helt överhopad med jobb den här veckan och har inte en sekund över att kolla vare sig mitt bloggflöde, de vanliga inspirationssajterna eller ens läsa nyheterna, men en sak lyckades jag snappa upp mitt i jobbdimman: Slettvoll har lanserat sin höstkollektion.

Många fina saker som vanligt. Vackra bilder. Lite för stram stil på stylingen för min del, men de har många produkter och och inte minst en färgskala som tilltalar mig enormt.

Hinner inte skriva mer nu – tillbaka in i jobbdimman! Ha en skön onsdag!

doc_1025_1.jpg

doc_1026_1.jpg

doc_1034_1.jpg

doc_1035_1.jpg

doc_1038_1.jpg

doc_1039_1.jpg

3 Comments

  1. Hej! Måste bara tala om att jag har tittat på bloggar fram och tillbaka på nätet längen. Men….äntligen har jag hittat din! Och den passar mig såå himla bra. Tycker bilderna och inredningen du delar med dig är helt otroligt fina. Äntligen hittat vad det är jag gillar. Har kännt att man aldrig riktigt hittat den röda tråden. Men nu! :-). Tack och ser fram emot framtida inlägg.

    Svara

    1. Å, så roligt att höra! Det är sådana här fina kommentarer som motiverar mig att ta fram kameran och knäppa lite bilder eller skumma igenom Pinterest för att dela lite inspiration fastän tiden inte alltid räcker till. Roligt att du hittade hit!

      Kram Lina

      Svara

Kommentera

