Mörkare, mysiga tider

Hej fredag!

Den här stackars bloggen har varit sorgligt försummad under de senaste veckorna, men det visste jag redan när september började. Det har varit massivt mycket jobb de här veckorna, men nu äntligen är de stora konferenserna över och jag kan äntligen se fram emot lite lediga kvällar och helger som inte störs av jobbmail.

Det enda jag hunnit med här hemma under den senaste månaden är ett spontaninköp på Mio förra helgen; två nya, höstiga kuddar. En brun/beige pepitarutig och en i brun fuskpäls. Jag älskar dem men mina barn puttar bort dem eftersom de är i vägen ;-) Här i soffan ska det bli familjefredagsmys i kväll!

141001_1

141001_2

141001_3

141001_4

 Hello, Friday!

I have been neglecting this blog for the last couple of weeks due to work, but I am finally out of the tunnel and out on the other side ;-)

Not much has happened at the house, but I did manage a spontaneous purchase last weekend; two pillows for the sofa. Love the brown / beige pepita pattern and the fake fur pillow. Perfect for the season.

3 Comments

  1. Ha ha.. I know the feeling. Alldeles för mycket på alla plan just nu. Älskar kuddarna. Får nog ta en tur till MIO. Är på jakt efter överkast, kuddar och något mer till vårt sovrum. Har du tips tas det tacksamot emot. Väggfärg ljusgrå, möbler ek! Dessvärre kan vi inte ha så mycket framme då lillen senast idag förstörde en stor härlig ljuslykta som jag inte ens vågar gissa priset på :) Trevlig helg /Johanna

    Svara

  2. Hej! För ett tag sen (april) så skrev jag på Styleroom att vi var i behov av hjälp till vårat stora fyrkantiga vardagsrum. Du berättade lite om vad du gör och att jag skulle höra av mig om vi var intresserade av hjälp. Vi har försökt att fixa i vardagsrummet så att vi ska trivas men fortfarande är det bara kaos. Så jag tänkte kolla med dig hur mycket det skulle kosta för oss att få din hjälp?
    Mvh Stina Petersson

    Svara

Kommentera

