Throw back Saturday

God morgon!

Jag vet att man ska göra sådana här tillbakablicksinlägg på torsdagar, men barnen ville se bilder på sig själva när de var små och då snubblade jag över bilder från vårt förra hus i Skåne. Jag tänkte att jag skulle visa er hur avskalat vi hade det då – det är rätt stor skillnad mot i dag :-)

Huset byggdes 1908, en vinkel lades till på 80-talet och när vi flyttade in hade det inte renoverats på ca 20 år. Vi knackade ner en massa väggar, satte in tre fönsterdörrar på bottenvåningen och ett panoramafönster i sovrummet och så målades allt kritvitt. Det ligger mitt ute bland de skånska rapsfälten och ena sidan av trädgården gränsar till en stor damm. Ah…nostalgi!_MG_4243_MG_4250OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA_MG_4273_MG_4292_MG_4284IMG_3213OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Images: Fasonblog

I found some pics from our old house and I thought I would share them with you, so it’s a throwback Saturday. It is a huge difference from the interior style I prefer today ;-)

Kommentera

