Julledigt

Nu är det äntligen jullov. Alla klapparna är inhandlade, granen är klädd och släkten är på plats. Dags för julefrid!

Jag tänker ta ledigt nu, så jag vill ta tillfället i akt att önska er alla en fantastiskt god jul och ett riktigt gott nytt år! Och tack till er alla för att ni följt mig under det här året!

Som avslutning bjuder jag på några helt oredigerade bilder från vårt kök där vi slår in julklappar och födelsedagspresenter om vartannat så här års. Och sist kommer några bilder som jag tog till min önskelista sist jag var ute och shoppade. Vi får se hur snäll tomten är i år ;-)

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fa1/48590442/files/2014/12/img_2821.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fa1/48590442/files/2014/12/img_2819.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fa1/48590442/files/2014/12/img_2813.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fa1/48590442/files/2014/12/img_2815.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fa1/48590442/files/2014/12/img_2814.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fa1/48590442/files/2014/12/img_2812.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fa1/48590442/files/2014/12/img_2816.jpg

7 Comments

  1. Snygga lampfötter, vet du vad leverantören heter? Är det i den butiken du brukar besöka som låg lokalt hos er? Minns inte vad den hette?
    God jul till dig med.
    Caroline

    Svara

    1. Hejsan och ledsen för ett sent svar. Och god fortsättning!

      Ja, alla bilderna kommer från Lundins (http://lundins.nu/) och jag åkte dit i går för att se om jag kunde hitta namnet på leverantören, men de har stängt för inventering ända fram till den 3:e januari. Jag kollar då och återkommer!

      Svara

    1. Hej och god fortsättning!

      Och tack, naturligtvis :-) Roligt att du gillar vårt hus. Jag svarade Caroline om lampfötterna nedan alldeles nyss, jag återkommer till dig också så fort jag vet mer om vem som kan tänkas ha dem.

      / Lina

      Svara

  2. Hej, vilket fantastiskt fint hus ni har, får så mycket inspiration av dina bilder :)
    Undrar var du köpt rotting lampskärmen? Letat med ljus och lykta men verkar vara svårt att hitta!?!

    Mvh Mia

    Svara

Kommentera

