Lampor till sängborden

I december gjorde jag ett inlägg där jag visade några saker som jag hade på min önskelista. Bland annat hade jag med en bild på en lampfot i silver som jag fick många frågor om, både i kommentarerna och via mail. Jag hittade dem på Lundins här i Gävle och de kostar 699:-/st. De importeras av Silkflower, så om det är någon som är intresserad av dem kan du kanske kontakta dem och se om de har någon återförsäljare i närheten.

Vi kompletterade med skärmar från Ikea och har dem nu som sänglampor.

150109_4150109_5150109_2150109_1

New beautiful lamp foot in silver on my night stand.

5 Comments

  1. Hej! Jag och min man håller på att bygga hus, ett eget av lösvirke, och är i desperat behov av inredningshjälp. Vi bor dock i Linköping och vet inte riktigt var du håller till. Har du möjlighet att göra hembesök? Om inte, har du förslag på andra heminredare som kommer ut på plats?
    MVH Ida

    Svara

Kommentera

