Julklapparna

Jag har ju glömt att visa er mina fina julklappar!

En av våra pojkar är glutenintolerant. Det innebär bland annat att vi värmer allt bröd han ska äta eftersom det annars blir torrt och tråkigt. Så sedan han fick sin diagnos har vi alltid en brödrost står framme och den vi har haft har inte varit särskilt dekorativ. Men i julklapp fick jag en crémefärgad brödrost från Smeg och den är SÅ snygg!

150109_7

Nu vill jag ha allt annat i deras sortiment också ;-) Färgerna, formerna – det är godis för ögonen!

150109_3

Jag fick också den här superfina eldkorgen som vi har utomhus. Hur fint som helst att elda i till exempel när man väntar gäster, eller att grilla korv vid när barnen är ute och härjar i snön.

150109_6

My lovely christmas gifts; a beautiful toaster from Smeg and a fire basket to use outdoor.

 

One Comment

Kommentera

