Coastal living in Coronado

Via bloggen Home Bunch hittade jag sajten Coastal Livings årliga showhouse. Det är, i mitt tycke, ett jättefint strandhus i Coronado med många kustdetaljer utan att bli för ”navy”. I amerikanska strandhus brukar det ofta hällas på flera nyanser av turkos i inredningen vilket inte är min grej, men på de här bilderna fanns ett alldeles lagom inslag av marinblått i den annars jordfärgade skalan.

I reportaget finns många fler bilder med färger och detaljer i huset som inte tilltalar mig lika mycket, så jag har valt ut de jag gillar ;-)

150208-1 150208-2 150208-3 150208-4 150208-5 150208-6 150208-7 150208-8

One Comment

Kommentera

