RH coffee table books

På vårt vardagsrumsbord ligger nu fem kataloger från Restoration Hardware som käre maken släpade med sig hem till mig från USA när han var där för någon vecka sen. Jag behöver inte mer inredningskataloger- eller tidningar än så här; här finns allt jag behöver! Dessvärre är det inte helt enkelt att få hem deras varor från andra sidan Atlanten…

Men som ett ljus i mörkret kan jag meddela att Artwood kan bistå med lite hjälp här. Jag fick detta mail från dem för en tid sedan med anledning av ett inlägg jag skrev tidigare där jag jämförde Artwood och Restoration Hardware:

”Ville bara informera lite om hur vi jobbar med tanke på ditt inlägg för ett tag sedan som kallades ”lika som bär”. 

Restoration Hardware i USA/Canada och Artwood använder sig delvis av samma leverantör, därav, inte likhet på produkterna då utan faktiskt exakt samma. Nu har vi inte lika bred kollektion som RH men många av deras produkter kan vi alltså ta hem som specialbeställning.”

Kan vara bra för för er med samma smak som jag att veta…

150228_1 150228_2

På golvet står det fina datorfodralet i fuskpäls som jag fick från just Restoration Hardware.

Jag fortsätter att bläddra igenom katalogerna och sticker in några digitala bilder från dessa som inspiration här:

CO14SPR_016_living CO14SPR_018_dining CO14SPR_164_living CO14SPR_176_dining CO14SPR_206_bed spr13_042_millbrook_bed

In Sweden we can only dream about the beautiful things at Restoration Hardware, but I use the catalogues as inspiration and search for similar things over here. 

2 Comments

Kommentera

