The desk

Å, jag tänkte verkligen hålla på det här tills allt var på plats på kontoret, men jag kan inte *skratt*. För jag är så toknöjd med det nya skrivbordet att jag bara måste visa det innan jag ens har hunnit ställa dit några grejer!

Jag hittade det på Blocket och köpte det för 1500 kr. Det var svart redan då, men eftersom jag skulle byta knoppar innebar det spackling, så nu har det fått sig en ny omgång färg. Jag är helt förälskad i mattsvart Bengalack (6 på matthets/glansskalan) så den blev det. Knopparna och hörnbeslagen kommer från Specialbeslag. Inspirationen kommer såklart härifrån.

150427

Our second hand desk with new color and knobs. So very, very pleased with it.

7 reaktioner på ”The desk

  1. Ditt är vackrare och mer elegant än Artwoods som var lite för kantigt tycker jag. Jättesnyggt!

Lämna en kommentar