Happy Holidays!

Hej på er,

det går långt mellan mina inlägg nu för tiden, jag vet. Tiden räcker bara inte till just nu och det känns som att det har varit så hela det här året. Över jul och nyår ska jag ta mig en funderare på hur jag ska göra med bloggen och andra sociala medier för jag har länge nu funderat på om det kanske inte är lika bra att dra sig ur karusellen när man börjar känna sig stressad att posta nåt?

Samtidigt tycker jag ju att det är så himla roligt att höra från er där ute när ni blir inspirerade av det jag publicerat, att det ger sååå mycket positivt tillbaka. Jaja, vi får väl se vad som händer.

Fram tills dess vill jag passa på att önska er en fantastisk jul och TUSEN tack för att ni har tittat in här under det senaste året!

Bilderna från Slettvoll får symbolisera julen som jag föreställer mig den, men som snarare kommer att bestå av skrik, skratt, julpapper, legobitar och allmänt kaos med mina nära och kära – och hur kan det bli bättre än så?

doc_1104_1doc_1101_1doc_1103_1doc_1102_1doc_1105_1doc_1107_1doc_1106_1

Images: Slettvoll

12 Comments

  1. Din blogg innehåller så mycket fantastiska bilder och ger massor av inspiration så jag hoppas verkligen att du inte slutar dela med dig av detta!!

    God jul och gott nytt år

    Svara

  2. Neeej, sluta inte, det är så roligt att följa din blogg och jag väntar på inläggen. En riktigt God Jul till dig och din familj, kram Jeanette

    Svara

  3. Du får absolut inte sluta med din blogg!!!!!! Du har så bra tips och fina bilder,,God Jul och Gott Nytt År på dig och din familj // Helene

    Svara

  4. Tråkigt om den försvinner!! Är faktiskt ett ögonblick av förväntan och spänning den dagen i veckan man tar sig tid och går in på din blogg. Den är såå fantastiskt fin och inspirerande! Så jag väntar gärna lite längre mellan inläggen än att den ska försvinna. Bara så du vet;). En glad anhängare. / Hälsningar Cissi

    Svara

    1. Förlåt så mycket för sent svar! Det kom två kommentarer från ”Cissi” nästan samtidigt och jag trodde att jag hade svarat dig :-)

      Jag blir oerhört glad när jag läser din kommentar, det är precis det du beskriver jag hoppas uppnå med bloggen. Blir alldeles varm i hjärtat. Tusen tack! Jag hoppas att du orkar hänga kvar framöver också!
      Kram Lina

      Svara

  5. Jag följer några bloggar men den jag inspireras mest av är din. Tycker så mycket om din stil! Väntar hellre än att du lägger ner 😊. God Jul o Gott Nytt År

    Svara

  6. Det vore otroligt tråkigt om du slutade blogga och instagrama, det är hos dig jag alltid hittar inspiration till mitt eget hem. Jag uppskattar verkligen alla tips om ”makeover” som du gör med färg m.m, så inspirerande. Samtidigt förstår jag dig om du inte orkar fortsätta, jag kommer då att sakna dig.
    Kram

    Svara

    1. Tack så väldigt, väldigt mycket! Det gör verkligen gott att höra att ni hittar inspiration i sånt som jag också gillar. Jag tar en funderare över julhelgerna så får vi se vad som händer.

      Ha en riktigt god fortsättning in i det nya året!

      Kram Lina

      Svara

Kommentera

