Från stall till drömhem

Någonstans när jag en dröm om att snubbla över en gammal lada på det perfekta läget som bara väntar på att få göras om till ett hem. En stor byggnad som möjliggör högt i tak, stora fönster och spännande planlösningar. Antagligen så stannar det väl där, vid en dröm, så det gör mig grön av avundsjuka när jag hittar reportage om just sådana här projekt ;-)

Det här dök upp i mitt Facebookflöde idag, via Newsner. Ett redan i grunden vackert stall som omvandlats till ett urtjusigt hem. Hela reportaget finns att läsa på magnoliamarket.com.

image18

image10Meek_Magnolia_Photos-9282

image20Meek_Magnolia_Photos-9220Meek_Magnolia_Photos-9175image03-1.jpgMeek_Magnolia_Photos-9244Meek_Magnolia_Photos-9292

Images: Photos by Rachel Whyte and Jeff Jones via magnoliamarket.com

7 Comments

  1. Alltså… wow!!! Vad annat kan man utbrista! Jag hamnar här på din blogg lite då och då när jag googlar inspiration för New England, och har nog lämnat någon hälsning någon gång. Måste ju bara tacka för all fin inspiration du ger! Både bilder från din mycket fina inredning och även bilder du delat från andra ställen. Tokgillar samma stil ;)
    Trevlig helg!
    /Maria

    Svara

    1. Tack snälla du! Jag blir sååå himla glad när jag hör ifrån er som läser bloggen, det peppar mig verkligen när jag hör att det är fler där ute som inspireras av samma saker som jag.

      Kram Lina

      Svara

  2. Hej! Såg att du funderade på att sluta blogga. Jag är jätteglad att du inte slutat! Det spelar ingen roll om det inte kommer inlägg så ofta, du har så mycket inspiration att dela med dig av att det är härligt att bläddra bakåt också! Snyggt soffbord, ska be min man snickra ett likadant! ;-)
    Tack för att du inspirerar och delar med dig!
    Kram, Eva

    Svara

    1. Tack snälla du, det betyder jättemycket att höra från er som läser! Jag är superglad om du orkar hänga kvar här och har tålamod nog att vänta på inläggen. Det uppskattas enormt. Lycka till med soffbordet! Det är ett roligt projekt.

      Kram Lina

      Svara

Kommentera

