Pojkrummet – fortsättning

Hittills har våra pojkar nästan uteslutande lekt på golvet i sitt rum, men nu börjar de i ettan och det kommer tider för läxor och pyssel som är bekvämare att göra vid ett bord.

Så i deras sovrum har de nya, hemmagjorda sänggavlarna kompletterats med skrivbord. Vi hittade de perfekta borden på Ikea; 2 stycken Kullaberg skrivbord (helt nya i sortimentet, de finns inte på Ikeas webb än) med den rätta industriella känslan för deras rum. De levereras med en lackad furuskiva som jag har målat med samma dekorvax som jag använde till vårt soffbord.

160708_5160708_1160708_3160708_2160708_4

Skrivbord: Ikea, stolar: Ilva, klockor: Lundins Säljlager, tavlor (optiker / lego): hemmagjorda, sänglampor: Ikea (sprayade med svart färg), boxhandskar: Mio, sänggavlar: hemmagjorda

Eftersom frågan brukar komma upp när jag publicerar bilder från det här rummet vill jag passa på att säga att det är så roligt att höra att ni gillar Lego-tavlan, men jag har tyvärr inte möjlighet att sälja den eller tillverka fler.

5 Comments

Kommentera

