Å, vilket (dyrt) fynd!

Jag måste bara dela med mig av ett fantastiskt fynd jag gjorde i dag! I sex långa år har jag trånat och suktat över taklampan Gyro från Artwood, men jag vägrar betala 11.000 kronor för en lampa, hur snygg den än må vara.

Men idag ropade jag in en på en auktionssajt till en tredjedel av butikspriset!! Whop, whop! Nu kan jag inte vänta tills den är hemma och hänger över vårt matbord. Jag vägrar bestämt att tänka på att det fortfarande är ohyggligt mycket pengar för en lampa utan fokuserar på hur mycket jag ”sparade”  ;-)

gyro

Nedan ser ni hur den ser ut i miljö. Den är 80 cm i diameter, så den blir jättestor inne i ett normalstort rum, men eftersom man kan se igenom den känns den inte klumpig och tung. Åååh, vad fin den är!

13907015-origpic-883d1eGyro-lampa

Bilder: Artwood

Kommentera

