Ombonat i sovrummet

Jag hittade den här bilden på Pinterest igår när jag surfade runt och blev inspirerad att bädda varmt och skönt i sovrummet nu när det viner runt knutarna.

rustic-bedroom-with-houndstooth-chair-and-wood-bed-also-black-pillows-and-brick-wall-with-wood-bedside-table-with-white-lamp-and-dark-blue-drapes

Det finns inget bättre än flanellakan på det kalla halvåret. Tro mig – bara tanken på att få krypa ner i sängen mellan lakan som inte är iskalla och som känns som en härligt, sliten, supersoft pyjamas gör att jag mer än gärna går och lägger mig tidigt på kvällen.

Så högst upp på min önskelista för tillfället står dessa  vackra flanellakan från Lexington och de dekorativa kuddarna från Grand Design Sweden

bedlinen.jpg

One Comment

  1. Så snyggtJag har blivit så kär i mitt blå/vita att jag inte vill släppa taget om det än. TIll sovrummet lyckades jag hitta dovare blårutigt (IKEAS påslakan) och det funkar faktiskt också på hösten. Men de brun/beige tonerna till hösten är ändå det finaste ihop med vita väggar.

    Svara

Kommentera

