Klart för julen

Hej på er,

hur går det i julstöket? Här hemma fick vi upp granen i helgen och nu när alla fyra ljusen brinner i adventsstaken börjar det bli dags att varva ner och njuta av julstämningen.

Nästan alla julklapparna är färdiga och vi har dessutom hunnit med kalas för två i familjen. Av fem personer i vår familj fyller fyra år i december, så det blir en del paket, bakande och tillställningar utöver julen. *Puh*

Nu återstår bara julmatsinköp och juklappsinslagning, sen är vi redo. Jag är osäker på om jag hinner titta in här något mer innan jul, så jag skickar ut dessa bilder på vår icke-minimalistiska julgran som varken följer årets färgtrender eller något annat vackert silver/vintertema utan som ser likadan ut år efter år i rött och guld i salig blandning av ikeakulor, favoritfynd och ärvda prydnadssaker.

Jag hoppas att ni alla får en härlig och lugn jul, god mat och en chans att vila upp er inför nästa år. Och tusen tack för att ni hänger med mig här inne på bloggen!

God jul!

161218_4161218_3161218_1161218_2161218_5

Kommentera

