Ljust, neutralt och ombonat

Jag hittade sajten CHRISTOPHER ARCHITECTURE & INTERIORS (http://www.christopherai.com/) med underbara bilder som jag tänkte att ni också kommer att uppskatta.

Ni som vet hur jag har det hemma förstår direkt vad det är som tilltalar mig med färgerna, textilierna, de stora fönstren, brädväggarna och naturmaterialen.

russell_pool_house_002-web

En behagligt neutral färgskala som ger ett harmoniskt rum. Väldigt fint balanserat.

russell_pool_house_001-web

Ytorna mellan ute och inne suddas ut med stora öppningsbara glaspartier

2000px-4939

Samma neutrala färgskala med tillägg av dämpade blåa detaljer. Det är så fint att möblera mitt i rummet och inte trycka upp alla möbler mot väggarna.

IMG_9987

Fantastiskt badrum med de stora fönstren bakom speglarna!

2000px-4863

Den här bilden är tagen på hösten, men rummet passar lika bra för kalla vinterkvällar som ljusa sommardagar beroende på vad man stylar med för inredningsdetaljer.

IMG_10137

Rustikt tonårsrum med ombonad känsla. Jag gillar verkligen matta-på-matta-stylingen som syns på sovrumsbilden ovan också.

Kommentera

