En diskret juvel i hallen

Samtidigt som det är viktigt att hallen är effektiv och att det är smidigt att hänga av sig så vill jag ju väldigt gärna att det ska kännas välkomnande också. Första intrycket och allt det där, ni vet. Jag ska dock erkänna att man ofta möts av ett kaos av skolväskor, skor, gummistövlar och jackor hemma hos oss…

Så idag rensar jag i hallen. Den utlösande faktorn till detta var att en skobricka från Longcoast Living äntligen hittat hem till oss. Jag har sneglat på den i evigheter och nu var det äntligen dags för den att flytta in. Så himla fin! Och det går ju inte att trycka in den i en stökig hall, så nu är det städat och fint där ute medan resten av huset är belamrat av kläder som måste sorteras undan :-)

161016_1161016_3161016_4161016_2

Jag hade lite svårigheter att bestämma vilket mönster jag ville ha på skobrickan, för den finns både med hästsko- och stjärnmönster men bestämde mig till slut för den neutrala med cirklar. Nu blir utmaningen att inte ställa dit för många skor så att den får synas ordentligt :-)

Skobricka: Longcoast living, regissörsstol: Newport, tavelram: Zara Home, doftljus: Voluspa, jacka: Lexington, väska och halsduk: Burberry, böcker: Erikshjälpen

En reaktion på ”En diskret juvel i hallen

Lämna en kommentar